Умови доставки та оплати
Способи доставки
- БезкоштовноТерміни доставки: Зазвичай доставка займає від 1 до 4 робочих днів. Відстеження посилки: Після відправлення замовлення ви отримаєте номер для відстеження посилки. Отримання: Для отримання посилки необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Доставка товару безкоштовно (включена у вартість товару) Для обробки замовлення в той же день оформте його до 18:00 (GMT+02:00, Київ). Замовлення, зроблені після цього часу, будуть оброблені наступного робочого дня.
Способи оплати
Гарантія:
Гарантія поширюється на всі вироби та становить 12 місяців з моменту продажу і реєстрації
гарантійного талона (винятком є товар, в гарантії якого зазначений інший термін).
Гарантія на оптику становить від 12 місяців до 36 місяців (в залежності від умов виробника).
Гарантійне зобов’язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного
терміну у випадках, якщо працездатність його порушується внаслідок заводського дефекту і Покупцем
не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію і власне експлуатації виробу.
Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов’язань в наступних випадках:
- Відсутність гарантійного талона або акта виконаних робіт;
- Порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;
- Відсутність повної комплектації виробу;
- Наявність механічних пошкоджень;
- Наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду й тощо;
- Наявність втручань, під час виконання ремонтних робіт самостійно, або представниками інших
фірм;
- Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом,
випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза й
ін.), а також порушенням правил встановлення або експлуатації виробу;
- Відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації;
- Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів і
запчастин
гарантійного талона (винятком є товар, в гарантії якого зазначений інший термін).
Гарантія на оптику становить від 12 місяців до 36 місяців (в залежності від умов виробника).
Гарантійне зобов’язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного
терміну у випадках, якщо працездатність його порушується внаслідок заводського дефекту і Покупцем
не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію і власне експлуатації виробу.
Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов’язань в наступних випадках:
- Відсутність гарантійного талона або акта виконаних робіт;
- Порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;
- Відсутність повної комплектації виробу;
- Наявність механічних пошкоджень;
- Наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду й тощо;
- Наявність втручань, під час виконання ремонтних робіт самостійно, або представниками інших
фірм;
- Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом,
випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза й
ін.), а також порушенням правил встановлення або експлуатації виробу;
- Відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації;
- Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів і
запчастин